Vilniaus šilumos tinklai klientus konsultuos ir naujame Vilniaus miesto klientų aptarnavimo centre

Vilniaus šilumos tinklai klientus konsultuos ir naujame Vilniaus miesto klientų aptarnavimo centre

Šį rudenį Vilniaus miesto savivaldybė klientus pasitinka naujove – nuo šiandien vilniečiai, atvykę į Savivaldybę, vienoje vietoje galės gauti Savivaldybės ir jos valdomų įmonių paslaugas: sudaryti paslaugų teikimo sutartis, pateikti prašymą įregistruoti santuoką, pasipildyti Vilniečio kortelę, pasitikrinti atliekų išvežimo grafikus ir kt. Pradeda veikti ir bendrasis klientų aptarnavimo telefonu numeris 19118.

„Vilniaus miestas, jo institucijos, infrastruktūra turi taupyti miestiečių ir jo svečių laiką. Gyventojams nėra svarbu, kokios funkcijos ar atsakomybės tarpusavyje pasidalytos, pavyzdžiui, tarp seniūnijos, „Vilniaus vandenų“, Vilniaus šilumos tinklų ar kitų Savivaldybės įmonių, padalinių. Jie nori gauti paslaugą sklandžiai, patogiai ir kuo greičiau. Bendro Klientų aptarnavimo centro bandomasis projektas parodys, kaip galime integruoti sistemas, kur dar reikia pasistengti, ir leis ateityje pasiūlyti aukšto lygio aptarnavimo kokybę“, – sakė Administracijos direktorius Povilas Poderskis.

Bendrame Klientų aptarnavimo centre, kuris veiks Savivaldybės pirmajame aukšte, vilniečiai galės gauti: UAB „Vilniaus vandenys“, AB Vilniaus šilumos tinklai, SĮ „Susisiekimo paslaugos“, SĮ „Vilniaus atliekų sistemos administratorius“ (VASA), SĮ „Vilniaus miesto būstas“ ir Civilinės metrikacijos skyriaus teikiamas paslaugas ir informaciją.

Bendrame Klientų aptarnavimo centre bus teikiamos visos paslaugos, kurias iki šiol buvo galima gauti šių įmonių klientų aptarnavimo centruose ar padaliniuose. Tiek padaliniai, tiek trumpieji numeriai kol kas išlieka. Paslaugos bus teikiamos keturiomis kalbomis: lietuvių, anglų, rusų ir lenkų.

Atsiskaityti už paslaugas ne tik savitarnoje, bet ir grynaisiais bus galima nuo lapkričio mėnesio specialiuose mokėjimo automatuose.

„Klientų aptarnavimo centras Konstitucijos prospekte yra tik pradžia. Projektas apima ir bendrą savitarną, ir pagal poreikį išdėstytus bendrus fizinius aptarnavimo centrus ateityje. Prie miesto teikiamų paslaugų (tokių kaip reklamos leidimai ir pan., miesto įmonių – šaltas vanduo ir atliekų tvarkymas) ateityje sieksime prijungti elektros, dujų ir kitas Vilniaus miesto gyventojams teikiamas paslaugas. Tai nėra vien galimybė kaip per vieną sąskaitą atsiskaityti už kelias paslaugas. Tai galimybė tvarkyti savo arba savo turimo turto informaciją Vilniaus mieste“, – kalbėjo Administracijos direktoriaus patarėja Eglė Radvilė.

Vienas iš pagrindinių Vilniaus miesto rodiklių, kurį gerinti nuolat siekia Savivaldybės administracija, – tai kelionės laiko indeksas. Siekiama, kad vilniečiai, norėdami sutvarkyti su buitimi susijusius klausimus, turėtų galimybę vienoje vietoje juos išspręsti (fiziškai, virtualiai ir vienu telefono numeriu). Nauda – laiko taupymas, rūpimų klausimų išsprendimas vienoje vietoje. Be to, Savivaldybės pastatas yra šalia Registrų centro, todėl tikimasi, kad ši lokacija bus gana populiari.

Bendro KAC įkūrimas Savivaldybei nieko nekainavo. Tai vienas #wearecityceo rezultatų – Vilniaus miesto administracijos direktoriaus iniciatyvos, kai miesto įmonės raginamos dirbti siekdamos bendrų miesto tikslų, įmonių vadovams ir darbuotojams suteikiamas bendras informacijos srautas apie miestą, kaip bendrą ekosistemą. Iniciatyva #wearecityceo nukreipta į bendrus visų įmonių tikslus, o visas bendras miesto įmonių kontekstas yra #mesesamevilnius.

Iki bendro KAC vilniečiai gali patogiai atvykti viešuoju transportu – 3G, 4G, 30, 43, 46, 52, 56, 88, 89 maršrutų autobusais bei 9 ir 19 maršrutų troleibusais, išlipę Europos aikštės stotelėje. Savo kelionę planuoti galima www.stops.lt, mobiliosiose programėlėse Trafi, m. Ticket.

Nuolat augantis aptarnaujamų gyventojų skaičius ir Vilniaus miesto savivaldybės teikiamų paslaugų prieinamumas bei komunikavimo kanalų įvairovė privertė įsivertinti klientų aptarnavimo kokybės aspektus. Atlikus gyventojų nuomonės tyrimą ir apibrėžus jų lūkesčius, Vilniaus miesto savivaldybė šių metų pradžioje patvirtino naują Klientų aptarnavimo standartą. Užtikrindama dar sklandesnes ir visiems prieinamas paslaugas vilniečiams, Vilniaus miesto savivaldybė dar balandžio mėnesį savo klientams pristatė ir reikšmingą naujovę – nuo šiol visi galės gauti atsakymą raštu ta kalba, kuria buvo kreiptasi. Į Savivaldybę besikreipiantys asmenys gali gauti beveik visas paslaugas internetu – teikiamos net 247 paslaugos, kurias galima saugiai ir greit užsisakyti svetainėje paslaugos.vilnius.lt.

Skaičiuojama, kad atvykus į Savivaldybę reikalingos paslaugos tenka palaukti vos apie keturias minutes. Iki karantino kasdien Savivaldybės Klientų aptarnavimo centre apsilankydavo apie 350 interesantų, karantino metu šis skaičius sumažėjo dėl sklandžiai teiktų elektroninių paslaugų.

 

Apie VŠT

AB Vilniaus šilumos tinklai yra didžiausia Lietuvoje centrinės šilumos tiekėja. Įmonė gamina šilumos ir elektros energiją bei teikia centralizuoto šildymo ir karšto vandens tiekimo paslaugas daugiau kaip 220 tūkst. sostinės namų ūkių bei organizacijų. Bendrovėje dirba 580 darbuotojų – apie 50 įvairių profesijų specialistų. VŠT rūpinasi patikimu ir kokybišku paslaugų tiekimu ekonomiškai pagrįstomis kainomis, taiko efektyvias klientų aptarnavimo praktikas, nuolat modernizuoja šilumos gamybos ir perdavimo sistemas, diegia inovatyvias technologijas, vykdo aplinkosaugos projektus. 99,4 proc. bendrovės akcijų priklauso Vilniaus miesto savivaldybei. Šiuo metu VŠT perdavimo tinklas siekia apie 750 km, didžiausias šilumos gamybos objektas – termofikacinė elektrinė, esanti pietvakarinėje Vilniaus miesto dalyje