Ką svarbu žinoti, jeigu dar laukiate kompensacijos už šildymą?

2022 - 2023 m. šildymo sezono Vilniaus miesto savivaldybės Socialinių išmokų skyrių pasiekė rekordinis skaičius prašymų kompensuoti šildymo ir/ar karšto vandens išlaidas, todėl dalies prašymų nagrinėjimas dar vyksta. Informaciją, kokius pateiktus prašymus nagrinėja Vilniaus miesto savivaldybė reguliariai pateikia savo socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje.
Primename, kad AB Vilniaus šilumos tinklai, kaip ir kiti šilumos tiekėjai, sprendimo dėl kompensacijos skyrimo nepriima ir prašymų nenagrinėja.
„Žinome, kad dalis klientų dar laukia kompensacijų. Norime patikinti, kad gavę informaciją iš savivaldybės apie paskirtą kompensaciją ją pritaikysime ir už praėjusius mėnesius, tokiu atveju klientai savo sąskaitose matys permoką, kuria bus padengti būsimi mokėjimai ar jų dalis“, – pažymi Klientų komandos vadovas Laurynas Jakubauskas
Parengėme atsakymus į dažniausiai užduodamus klientų klausimus apie kompensacijas.
Ar kompensacija bus pritaikyta už praėjusius mėnesius?
Taip, kompensacija bus pritaikyta už visus mėnesius, kuriems ji buvo paskirta.
Gavau pranešimą, kad man paskirta kompensacija, tačiau sąskaitoje ji nepritaikyta. Kodėl taip yra?
Taip nutikti gali tuomet, kai sąskaitas jau būname parengę ir išsiuntę klientams, o informacija apie klientui paskirtą kompensaciją mus pasiekia vėliau. Tokiu atveju nerimauti nevertėtų. Vos tik iš Vilniaus miesto savivaldybės Socialinių išmokų skyriaus gausime pranešimą apie klientui paskirtą kompensaciją, ją apskaičiuosime ir pritaikysime su kito mėnesio sąskaita.
Kompensacija dar nepaskirta, todėl moku visas sąskaitas. Ar bus grąžinami pinigai, kai kompensacija bus paskirta?
Gavę informaciją iš savivaldybės apie paskirtą kompensaciją ją pritaikysime ir už praėjusius mėnesius, tokiu atveju klientai savo sąskaitose matys permoką, kuria bus padengti būsimi mokėjimai ar jų dalis.