Įsigaliojus karantinui – nauji apribojimai Klientų aptarnavimo centre

Įsigaliojus karantinui – nauji apribojimai Klientų aptarnavimo centre

Atsižvelgdama į LR Vyriausybės įvestą karantiną Vilniaus mieste, Vilniaus miesto savivaldybė nusprendė nuo spalio 28 dienos stabdyti gyvą klientų aptarnavimą Vilniaus miesto Klientų aptarnavimo centre, esančiame Konstitucijos pr. 3 ir klientus aptarnauti tik nuotoliniu būdu.

Spaudos g. 6-1 esantis Vilniaus šilumos tinklų Klientų aptarnavimo centras (KAC) iki atskiro sprendimo arba vyriausybės nutarimo klientus tęsia gyvą klientų aptarnavimą, tačiau su papildomais apribojimais. Vilniaus šilumos tinklai investuoja į savo klientų saugumą ir yra aprūpinusi Klientų aptarnavimo centrą visomis būtinomis apsaugos priemonėmis, taip pat reguliariai dezinfekuoja patalpas pažangiomis technologijomis.

 

 

Ką reikėtų žinoti prieš fiziškai atvykstant į Vilniaus šilumos tinklų KAC?

Atvykus į Spaudos g. 6-1 esantį KAC:

  • Jums bus pamatuota kūno temperatūra. Nustačius padidėjusią temperatūrą (37,2 C ir daugiau), ar pastebėjus kitus infekcinių ligų požymius (slogą, kosulį) – negalėsime Jūsų aptarnauti tiesiogiai;
  • privaloma dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones;
  • privaloma dezinfekuoti rankas;
  • rekomenduojama dėvėti gumines pirštines;
  • į aptarnavimo salę būsite įleidžiami po vieną klientą (be lydinčių asmenų), laukiančiųjų prašysime palaukti lauke. 
  • Remiantis NVSC rekomendacijomis, papildomai bus ribojamas kliento vizito laikas iki 15 min.

 

Kaip pasiekti Klientų aptarnavimo specialistus nuotoliniu būdu?

Mūsų įmonės specialistus nuotoliniu būdu galite pasiekti keliais būdais: telefonu 19118 (Darbo laikas:  I-VII 7.00–22.00 val.); Internetu: ​​savitarnos svetainėje savitarna.chc.lt; įmonės tinklapyje chc.lt per elektroninę informacijos pateikimo formą „Klauskite – atsakome“ bei el. paštu – info@chc.lt