Pradžia
lt
en

Pranešimai žiniasklaidai

Atidarėme naują klientų aptarnavimo centrą

Vilniaus miesto savivaldybės įmonė Vilniaus šilumos tinklai (VŠT) nuo kovo 1 d. klientus aptarnauja moderniose patalpose, kurios įrengtos naujame verslo centre (Spaudos g. 6). Naują pastatą, esantį Viršuliškių ir Pilaitės mikrorajonų sankirtoje, VŠT pasirinko atsižvelgdama į patogias susisiekimo sąlygas ir galimybę gyventojams vienoje miesto vietoje susitvarkyti įvairius klausimus, susijusius su komunalinėmis paslaugomis. Į šį pastatą perskels ir dalis kitų VŠT padalinių, kurie iki šiol vykdė veiklą skirtingose sostinės lokacijose.

Pasak VŠT generalinio direktoriaus Manto Buroko, KAC perkeltas į naujas patalpas siekiant klientų aptarnavimo kokybės gerinimo bei įmonės kaštų optimizavimo. Kovo 1 d. baigė galioti VŠT nuomojamų patalpų Jočionių gatvėje sutartis, o įmonei priklausančius pastatus Smolensko gatvėje, kur buvo Klientų aptarnavimo centras, ketinama parduoti aukcione.

„Džiaugiamės, kad dabar klientus galime aptarnauti modernioje, šiuolaikinius kokybės reikalavimus atitinkančioje aplinkoje. Be to, mūsų centro perkėlimas suteiks daugiau patogumo sostinės gyventojams ir įmonėms. Jiems nebereikės važiuoti į skirtingas vietas norint susitvarkyti įvairius komunalinių paslaugų reikalus, kadangi šalia mūsų naujo Klientų aptarnavimo centro jie ras ir vandens, dujų bei elektros tiekėjus“, – sako M. Burokas.

Persikėlus į naujas patalpas pakeistas ir VŠT klientų aptarnavimo centro darbo laikas – jis prailgintas iki 17 val. (anksčiau klientai buvo aptarnaujami pirmadieniais–ketvirtadieniais 7.30–16.30 val., penktadieniais – iki 15.30 val.). Nuo kovo 1-osios klientai aptarnaujami VŠT centre visomis darbo dienomis nuo 7.30 iki 17.00 val.

Pasak įmonės Klientų aptarnavimo centro vadovės Evelinos Černiavskajos, prailginti aptarnavimo laiką VŠT nusprendė atsižvelgdama į klientų poreikius. VŠT anksčiausiai atveria duris savo klientams – dalis gyventojų čia gali susitvarkyti su šildymu susijusius reikalus iki savo darbo pradžios, daugeliui dirbančių žmonių tai yra labai aktualu.

 „Nors esame lengvai pasiekiami nuolat plėtojamais nuotoliniais aptarnavimo kanalais, tikimės, kad lankstesnis darbo laikas padės klientams išspręsti rūpimus klausimus jiems patogiausiu būdu ir laiku“, – sako KAC vadovė. Jos teigimu, KAC darbo laiko prailginimas yra dar vienas žingsnis didinant klientų pasitenkinimą.

VŠT pagal šilumos vartotojų skaičių, kuris siekia per 200 tūkst., yra didžiausia šildymo paslaugas teikianti įmonė Lietuvoje. Per mėnesį VŠT klientų aptarnavimo centre apsilanko apie 1500 šilumos vartotojų. Didžioji klientų dalis naudojasi nuotolinio aptarnavimo kanalais. Informacija ir administravimo paslaugos teikiamos įmonės savitarnos svetainėje (savitarna.chc.lt), telefonu 1840 ir tinklapyje (www.chc.lt).