Klientų aptarnavimas telefonu

Klientų aptarnavimas telefonu 1840*

arba telefonu + 370 5 236 1030* -  šiuo numeriu galite susisiekti tiek būdami Lietuvoje, tiek ir už jos ribų.

Darbo laikas: 
I-VII 7.00–22.00 val. 

Pranešti apie avarijas šilumos tinkluose galima telefonu 1840 arba + 370 5 236 1030 visą parą.
Dėl avarijų ir gedimų šalinimo pastatų šildymo ir karšto vandens tiekimo sistemose – kreiptis į namą administruojančią įmonę arba UAB „Grinda“ tel. 1355.

 

 

 

 

*Pokalbiai trumpuoju numeriu 1840 iš mobiliojo ryšio operatorių Bitė ir Tele2 numerių yra apmokestinami 0,09 Eur/min. tarifu. Skambinant iš Telia fiksuotojo numerio taikomas 0,04 Eur vienkartinis sujungimo mokestis, o skambutis apmokestinamas 0,08 Eur/min. tarifu. Skambučių kainos iš kitų (nepaminėtų) operatorių numerių teiraukitės savo ryšio operatorių.

*Skambinant ilguoju numeriu + 370 5 236 1030 minutės kaina yra tokia pati, kaip skambinant į Telia fiksuotojo ryšio tinklą.