Kontaktai

Gerbiami klientai,
džiaugiamės Jus matydami ir galėdami teikti įprastas paslaugas. Kad visi išliktume sveiki ir saugūs, prašome susipažinti su aptarnavimo tvarka ir rekomendacijomis:

 

 

Klientų aptarnavimo centras

(Spaudos g. 6-1, Vilnius)

Darbo laikas:
I–IV 8.00–17.00 val.
V 8.00–16.00 val.

Valstybinių švenčių dienomis klientų aptarnavimo centras nedirbs. 
Šventinių dienų išvakarėse darbo laikas trumpinamas viena valanda.


Klientų aptarnavimas telefonu 1840*
arba telefonu + 370 5 236 1030* -  šiuo numeriu galite susisiekti tiek būdami Lietuvoje, tiek ir už jos ribų.

Darbo laikas: 
I-VII 7.00–22.00 val. 

  

Pranešti apie avarijas šilumos tinkluose galima telefonu 1840 arba + 370 5 236 1030 visą parą.
Dėl avarijų ir gedimų šalinimo pastatų šildymo ir karšto vandens tiekimo sistemose – kreiptis į namą administruojančią įmonę arba UAB „Grinda“ tel. 1355.

 


Klientų aptarnavimas internetu bei el.paštu 

Internetu: ​​savitarnos svetainėje ir  įmonės tinklapyje per elektroninę informacijos pateikimo formą „Klauskite – atsakome

El. paštu – info@chc.lt

 


 

*Pokalbiai trumpuoju numeriu 1840 iš mobiliojo ryšio operatorių Bitė ir Tele2 numerių yra apmokestinami 0,09 Eur/min. tarifu. Skambinant iš Telia fiksuotojo numerio taikomas 0,04 Eur vienkartinis sujungimo mokestis, o skambutis apmokestinamas 0,08 Eur/min. tarifu. Skambučių kainos iš kitų (nepaminėtų) operatorių numerių teiraukitės savo ryšio operatorių.

*Skambinant ilguoju numeriu + 370 5 236 1030 minutės kaina yra tokia pati, kaip skambinant į Telia fiksuotojo ryšio tinklą.