Kontaktai

Gerbiami klientai, Vilniaus šilumos tinklai, vadovaudamiesi 2020 lapkričio 4 d. LR vyriausybės nutarimo dėl karantino LR teritorijoje paskelbimo 2.2.1. punktu klientus aptarnauja nuotoliniu būdu, išskyrus atvejus, kai atitinkamas funkcijas būtina atlikti darbo vietoje.

 

Klientų aptarnavimo centras

(Spaudos g. 6-1, Vilnius)

Darbo laikas:
I–IV 8.00–17.00 val.
V 8.00–16.00 val.

Valstybinių švenčių dienomis klientų aptarnavimo centras nedirbs. 
Šventinių dienų išvakarėse darbo laikas trumpinamas viena valanda.

 


 

Vilniaus miesto Klientų aptarnavimo centras

(Konstitucijos pr. 3, Vilnius)

Darbo laikas:
I–IV 8.00–17.00 val.
V 8.00–15.45 val.

Valstybinių švenčių dienomis klientų aptarnavimo centras nedirbs. 
Šventinių dienų išvakarėse darbo laikas trumpinamas viena valanda.

 

 


Klientų aptarnavimas telefonu 19118*
arba telefonu + 370 5 236 1030* -  šiuo numeriu galite susisiekti tiek būdami Lietuvoje, tiek ir už jos ribų.

Darbo laikas: 
I-VII 7.00–22.00 val. 

  

Pranešti apie avarijas šilumos tinkluose galima telefonu 19118 arba + 370 5 236 1030 visą parą.
Dėl avarijų ir gedimų šalinimo pastatų šildymo ir karšto vandens tiekimo sistemose – kreiptis į namą administruojančią įmonę arba UAB „Grinda“ tel. 1355.

 


Klientų aptarnavimas internetu bei el.paštu 

Internetu: ​​savitarnos svetainėje ir  įmonės tinklapyje per elektroninę informacijos pateikimo formą „Klauskite – atsakome

El. paštu – info@chc.lt

 


 

*Pokalbių tarifas 19118 - 0,09 Eur su PVM už minutę.

*Skambinant ilguoju numeriu + 370 5 236 1030 minutės kaina yra tokia pati, kaip skambinant į Telia fiksuotojo ryšio tinklą.