Kontaktai
Klientų aptarnavimo centras
(Spaudos g. 6-1, Vilnius)
Darbo laikas:
I–IV 8.00–17.00 val.
V 8.00–16.00 val.
Valstybinių švenčių dienomis klientų aptarnavimo centras nedirbs.
Šventinių dienų išvakarėse darbo laikas trumpinamas viena valanda.
Vilniaus miesto Klientų aptarnavimo centras
(Konstitucijos pr. 3, Vilnius)
Darbo laikas:
I–IV 8.00–17.00 val.
V 8.00–15.45 val.
Valstybinių švenčių dienomis klientų aptarnavimo centras nedirbs.
Šventinių dienų išvakarėse darbo laikas trumpinamas viena valanda.
Klientų aptarnavimas telefonu 19118*
arba telefonu + 370 5 236 1030* - šiuo numeriu galite susisiekti tiek būdami Lietuvoje, tiek ir už jos ribų.
Darbo laikas:
I-VII 7.00–22.00 val.
Pranešti apie avarijas šilumos tinkluose galima telefonu 19118 arba + 370 5 236 1030 visą parą.
Dėl avarijų ir gedimų šalinimo pastatų šildymo ir karšto vandens tiekimo sistemose – kreiptis į namą administruojančią įmonę arba UAB „Grinda“ tel. 1355.
Klientų aptarnavimas internetu bei el.paštu
Internetu: savitarnos svetainėje ir įmonės tinklapyje per elektroninę informacijos pateikimo formą „Klauskite – atsakome“
El. paštu – info@chc.lt
*Pokalbių tarifas 19118 - 0,09 Eur su PVM už minutę.