Pradžia
lt
en

Atsiskaitymas už paslaugas

Pagal 2002 m. vasario 1 d. nuomos sutartį tarp AB Vilniaus šilumos tinklų, UAB „Vilniaus energija“, Vilniaus miesto savivaldybės ir „Dalkia“ nuo 2017 m. kovo 30 d. visi mokėjimai už šildymo ir karšto vandens tiekimo paslaugas turi būti atlikti bendrovei Vilniaus šilumos tinklai.

Pagal nuomos sutarties sąlygas ir Civilinio kodekso 6.101-106 str. Vilniaus šilumos tinklai turi teisę reikšti reikalavimus į ankstesnio laikotarpio klientų skolas už šilumos energiją, karštą vandenį ir palūkanų apmokėjimą.

Pranešimas dėl reikalavimo teisių perleidimo (informacija išsiųsta visiems klientams kartu su bendrovės sąskaitomis už 2017 m. birželio mėn. paslaugas). 

Už šildymo ir karšto vandens tiekimo paslaugas Vilniaus miesto įmonės, organizacijos, įstaigos, bendrijos ir kiti juridiniai asmenys turi atsiskaityti atlikdami pavedimą į AB Vilniaus šilumos tinklų įmokų surinkimo sąskaitą, skirtą tik verslo klientams: AB SEB bankas, LT167044060008151496.

Karšto vandens skaitiklių rodmenų ataskaitas galima pateikti el. paštu pazymos@chc.lt arba faksu klientų aptarnavimo centrui įprastu būdu (jei rodmenys nėra nuskaitomi nuotoliniu būdu).

Sąskaitų pateikimas juridiniams asmenims
2017 m. liepos 1 d. įsigaliojo naujas Viešųjų pirkimų įstatymas (VPĮ) ir Pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ir pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymas. Pagal šiuos teisės aktus atsiskaitymo dokumentai (sąskaitos už suteiktas paslaugas) vykdant viešojo pirkimo–pardavimo sutartis, o taip pat sutartis, kurios buvo sudarytos iki 2017 m. liepos 1 d., turi būti teikiami naudojantis Registrų centro informacinės sistemos „E.sąskaita“ priemonėmis.
Jeigu šilumos pirkimo–pardavimo sutartis buvo sudaryta pritaikius iki 2017 m. birželio 30 d. galiojusio VPĮ išimtis arba sutartis yra sudaryta ne pagal VPĮ nuostatas, neatlikus viešojo pirkimo – paslaugos teikėjui E.sąskaitos teikti nereikia. Tokiais atvejais Vilniaus šilumos tinklų sąskaitos už šilumą ir karštą vandenį juridiniams asmenims teikiamos įprastu būdu (pagal klientų pasirinkimą: savitarnos svetainėje arba siunčiant popierines sąskaitas paštu).

 

Kilus klausimų prašome kreiptis klientų aptarnavimo tel. 1840, į klientų aptarnavimo centrus arba užpildyti elektroninę informacijos pateikimo formą Klauskite – atsakome“