Pradžia
lt
en

Pranešimai žiniasklaidai

Nuo birželio 1 d. klientai bus aptarnaujami viename centre

Sostinės gyventojams ir įmonėms paslaugas teikianti bendrovė Vilniaus šilumos tinklų (VŠT) nuo šių metų birželio 1 d. klientus priims tik viename iš trijų iki šiol veikusių klientų aptarnavimo centrų – Smolensko g. 12. Šį sprendimą lėmė bendrovės aptarnavimo paslaugų elektroniniais kanalais plėtra, augantis savitarnos svetainės lankomumas ir įmonės siekis racionaliau naudoti valdomus pastatus. Nuo vasaros pradžios buvusiuose VŠT klientų aptarnavimo centruose Ateities ir Elektrinės gatvėse įsikurs kiti bendrovės padaliniai, kurie bus perkelti iš parduotos trečiosios Vilniaus termofikacinės elektrinės teritorijos.

Pasak VŠT Klientų aptarnavimo departamento direktoriaus Vilmanto Markevičiaus, šiais technologijų naudojimo laikais viename mieste laikyti tris fizines klientų aptarnavimo vietas – neracionalu. „Įvertinę klientų poreikius ir jų įpročių pokyčius, įmonės veiklos procesus ir valdomą turtą, pamatėme, kuriose srityse prasminga efektyvinti veiką ir plėsti modernių aptarnavimo įrankių diegimą“, – sako V. Markevičius.

Jo teigimu, pastaruoju metu gerokai mažiau bendrovės klientų atvyksta į aptarnavimo centrus, nes vis daugiau su šilumos tiekimu susijusių klausimų galima išspręsti VŠT savitarnos svetainėje, elektroniniu paštu arba telefonu. VŠT duomenimis, per pastarąjį pusmetį klientų srautas į klientų aptarnavimo centrus sumažėjo apie 20 proc., o savitarnos svetaine šiuo metu naudojasi apie 40 proc. privačių ir 70 proc. verslo klientų.

„Norime sukurti modernų ir patrauklų elektroninių paslaugų centrą, tad kryptingai dirbame link šio tikslo. Jau dabar mūsų savitarnos svetainėje klientai gali išspręsti dažniausiai kylančius klausimus: užsisakyti sutartis, rasti sąskaitas ir mokėjimų istoriją, gauti pranešimus apie šilumos kainas, trumpalaikius karšto vandens išjungimus bei kitą aktualią informaciją. Verslo klientai čia gali deklaruoti karšto vandens skaitiklių rodmenis, netrukus tai galės atlikti ir gyventojai”, – teigia VŠT Klientų aptarnavimo dep. vadovas.

Pasak jo, bendrovė ieško galimybių savitarnos platformoje įdiegti dar daugiau klientams reikalingų funkcijų. Dar šiemet VŠT planuoja klientams pasiūlyti galimybes už paslaugas atlikti apmokėjimą savitarnos svetainėje ir atsiskaityti pagal pastovaus mokėjimo planą. O kitais metais klientų aptarnavimo centrą, esantį Smolensko gatvėje, bendrovė planuoja iškelti į modernias, ergonomiškas, šiuolaikiško aptarnavimo kokybės standartus atitinkančias patalpas.

Panašią klientų aptarnavimo praktiką elektroniniais kanalais nuotoliniu būdu ne vienerius metus taiko ir kitos komunalines paslaugas teikiančiose įmonės (elektros, dujų, šalto vandens tiekėjai). Fizinių vietų, kuriose būtų aptarnaujami klientai, skaičių pastaruoju metu mažina ir Lietuvoje finansines paslaugas tiekiančios kompanijos, pvz., kai kurie komerciniai bankai.

Naujų klientų aptarnavimo ir komunikacijos sprendimų tendencijas lemia besikeičiantys gyventojų poreikiai, internetinio ryšio ir naujų technologijų plėtra. Šiandien jau nebūtina namuose turėti internetinį ryšį ir kompiuterį tam, kad būtų galima susitvarkyti komunalinių ar finansinių paslaugų reikalus – daugelis jaunų ir vidutinio amžiaus žmonių tai atlieka naudodami savo išmaniuosius telefonus.