Pradžia
lt
en

Pranešimai žiniasklaidai

Įdiegta elektroninė klientų apklausa

Sostinės šilumos ūkį valdanti bendrovė Vilniaus šilumos tinklai (VŠT) įdiegė elektroninę klientų apklausos formą, kurią sukūrė pačios įmonės informacinių technologijų specialistai. Vieša apklausos forma patalpinta VŠT tinklapyje. Apklausos tikslas – sužinoti klientų vertinimus apie įmonės teikiamas paslaugas, klientų informavimo efektyvumą ir aptarnavimo kokybę. Ši informacija bendrovei reikalinga tam, kad sukurtų aukštos kokybės aptarnavimo standartą.

Per pirmuosius veiklos mėnesius po šilumos ūkio susigrąžinimo VŠT įdiegė svarbiausias klientų aptarnavimo sistemas bei kanalus: skambučių centrą, savitarnos svetainę, elektroninių paklausimų sistemą. Tai buvo pirmosios bendrovės užduotys, kurias pavyko įgyvendinti per labai trumpą laiką. Be to, VŠT pirmoji ir bene vienintelė iš Lietuvos centralizuoto šilumos tiekimo įmonių nuo šių metų rugsėjo pradėjo individualiai informuoti savo klientus savitarnoje bei elektroniniu paštu, kas ypač aktualu teikiant informaciją apie atsiskaitymus už suteiktas paslaugas ar laikiną šilumos ir karšto vandens tiekimo nutraukimą.

Pasak VŠT Klientų aptarnavimo departamento direktoriaus Vilmanto Markevičiaus, įdiegus pagrindines sistemas ir turint svarbiausias informacijos valdymo priemones, būtina jas vystyti ir tobulinti. „Dabar dar daugiau dėmesio galime skirti klientų aptarnavimo kokybei – tai vienas didžiausių įmonės veiklos prioritetų. Iš tiesų šioje srityje turime tobulėti ir to aktyviai siekiame, atsižvelgdami tiek į jaunosios kartos, tiek ir vyresniosios poreikius“, – sako V. Markevičius.

Pasak jo, dar šiemet VŠT planuoja išplėsti bendrovės savitarnos ir informacinio tinklapio funkcijas suteikiant galimybę klientams čia atlikti mokėjimus už gautas paslaugas, deklaruoti karšto vandens skaitiklių rodmenis, stebėti daugiabučių namų suvartojamos šilumos energijos kiekius, išplėtoti „Efektyvaus energijos vartojimo“ rubriką. Bendradarbiaudama su Vilniaus miesto centrine biblioteka VŠT ir toliau tęs kompiuterinio raštingumo mokymus senjorams, norintiems naudotis bendrovės savitarnos svetaine.

„Klientų nuomonė mums svarbi todėl, kad ji parodo, ar teisinga kryptimi einame ir kuriose srityse turime pasitempti. Mūsų tinklapyje (www.chc.lt) radę nesudėtingą apklausos formą ir vos per kelias minutes ją užpildę, klientai gali pateikti ne tik mūsų paslaugų ir aptarnavimo įvertinimą, bet ir įrašyti savo pasiūlymus. Tai mums padės sukurti tokį klientų aptarnavimo kokybės standartą, kurio siekiame mes ir kuriuo būtų patenkinti patys klientai“ , – teigia V. Markevičius.

VŠT aptarnauja per 200 tūkst. klientų Vilniaus mieste, įskaitant Grigiškių, Trakų Vokės, Salininkų, Dvarčionių seniūnijas. Klientų aptarnavimas ir informavimas vykdomas trijuose klientų aptarnavimo centruose, skambučių centre (tel. 1840), bendrovės tinklapyje ir savitarnos svetainėje (www.chc.lt). Pagal klientų skaičių ir šilumos ūkio mastą VŠT yra didžiausia centralizuoto šilumos tiekimo bendrovė Lietuvoje.

Apie AB Vilniaus šilumos tinklai (VŠT)
Šilumos ir karšto vandens tiekimo įmonė savo paslaugas teikia Vilniaus miesto gyventojams. VŠT įkurta 1997 m. reorganizavus tuometę „Lietuvos energiją“. Pagal klientų skaičių ir šilumos ūkio infrastruktūrą VŠT yra didžiausia šilumą ir karštą vandenį tiekianti įmonė Lietuvoje. Šiuo metu didžioji bendrovės akcijų dalis (99,4 proc.) priklauso Vilniaus miesto savivaldybei. VŠT turtas nuo 2002 m. vasario 1 d. iki 2017 m. kovo 30 d. buvo išnuomotas UAB „Vilniaus energijai“, tuo metu VŠT vykdė nuomos priežiūros ir pasiruošimo perimti turtą iš nuomininko darbus. Pasibaigus nuomos sutarties terminui VŠT susigrąžino ūkį iš nuomininko ir tęsia savo veiklą. Bendrovė rūpinasi patikimu ir kokybišku šilumos gamybos ir karšto vandens tiekimu ekonomiškai pagrįstomis kainomis, diegia modernias ir efektyvias klientų aptarnavimo praktikas. Savo veiklą VŠT grindžia skaidrumu, viešumu ir atsakomybe.